10/25/2012

"Jag dricker gärna något starkt" - Mexikanskt mys i oktoberkvällen!

Fanny rapporterar live från Hufvudstaden:


- Vill ni hitta på något mysigt? frågade Sara
- Ja! sa vi andra?
- Vad vill ni göra? fortsatte Sara

Förslagen var: chilla, kvällsté, äta eller dricka en drink
- Jag dricker gärna något starkt! sa Camilla

...och på den vägen var det! We ended up at Santa Fé!


Vi talade om allt från plastikkirurgi...



...till surfing...



...till efterrättspriser! Lägg märke till godsakerna på bilden (och ja: avgör själva om syftningen gäller mig och Camilla eller tårtbitarna på tallriken ;)



Vi åt märkliga friterade saker som smakade salt papper!



Och jag börjar seriöst undra om det vilar en förbannelse över Dick "mannen med de monstruöst stora matportionerna" Karlsson. Se inlägget nedan för mer information om ämnet!


Eftersom jag är lärare kan jag tala om för er att många av naturens djur just nu håller på att förbereda sig inför vintern genom att... just det: ÄTA! Vi gjorde det samma! Efterrätter och olika varianter av Irish Coffe gör att vi inte behöver äta på flera dar!

Sedan rullade vi alla hem! 
Det här gör vi om! SNART! 
Puss och kram!
Fanny



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar