1/26/2013

Universitetstudier..

Funderade under veckan på hur underbart det är att studera det jag studerar. Ingen dag är sig lik på Pedagogiska fakulteten. Jag menar, hur ofta får man börja sin dag på universitetet med att valla sina skidor?!?:) Det har jag i alla fall fått göra den här veckan. Vi ska ut och ha skidkul nästa vecka, och därför måste vi även lära oss hur man valla skidor. Med samma gymnastikkurs har vi också t.ex. varit och seglat och paddlat med både kanoter och kajaker. Annars lär vi oss att spela gitarr och piano på dagarna och har dramaövningar. Inte så dåligt va?;) Nu har jag ju bara nämnt dom roliga grejerna vi håller på med, vi har nog massor med lite tråkigare akademiska studier också;)
Nu ska jag iväg på min första arbetstur till mitt jobb Bistro Ernst. Ska bli kul!:)

Här är lite bilder från skidvallningen:



























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar